بازی

Battle Tanks 0.9.8083 – بازی تانک های جنگی

اگر به بازی های صحرایی و جنگی علاقه دارید این پست را با دقت بخوانید. بازی زیبای Battle Tanks 0.9.8083 که امروز می خواهیم شما را با آن در وب سایت ۳ سوت دانلود آشنا سازیم یکی از بهترین بازی های جنگی-صحرایی می باشد که شما باید در این بازی با دقت و سرعت بالا دشمنان خود را از بین ببرید. در این بازی وسیله ی جنگی شما یک تانک می باشد که باید این تانک را بدون صدمه به یک پناهگاه رسانده و با نشانه گیری سریع دشمن، آنها را از بین ببرید. لازم به ذکر است بیشتر از خود دشمن، بخش تسلیحات دشمن که عامل اصلی تغذیه آنهاست می بایست مورد حمله شما قرار گیرد تا دشمن خود تسلیم شده و غرامت های بیشتر (و امتیاز بیشتر) به شما اعطا گردد.
این بازی کامپیوتری جدید از نظر گرافیک نیز در حد قابل قبولی بوده و می تواند ساعات متوالی شما را سرگرم کند و پای PC نگه دارد. در این بازی جذاب زره پوش ها و موتور سوارهایی نیز در اختیار شما و دشمن است که هدایت آنها از طرف شما انجام می شود و در مواقعی که وضعیت بحرانی می شود می بایست از آنها به طور همه جانبه استفاده کنید و اگر دشمن از زره پوشهای خود استفاده کرد باید از خود سریع دفاع کرده و موضع جدیدی بگیرید و با استراتژی جلو بروید تا بتوانید به مراحل بعدی صعود کنید. این بازی به صورت گروهی نیز قابل اجراست و شما به راحتی می توانید با دوستان خود و به صورت شبکه ای این بازی را انجام دهید و لذت ببرید.

 Battle Tanks | Size: 28 MB

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲۸٫۷ مگابایت | لینک کمکی – غیر مستقیم
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:23 ] [ امین ] [ ]


دانلود بازی ربات کشنده – Robokill Portable

بازی Robokill 2 نام  یکی از بازی های جنگی محبوب شرکت Game Rock Solid Arcade می باشد و یکی از پر بازدید ترین بازی های رایانه ای به شمار می رود. سایت ۳ سوت دانلود نیز دانلود بازی جنگی و سرگرم کننده ربات کشنده ۲ را که دارای طرفداران بسیاری است را به شما بازدید کنندگان گرامی پیشنهاد می کند.
با آن که این بازی جنگی از جمله بازی های کلاسیک به شمار می رود و نیاز سخت افزاری بالایی برای اجرا ندارد، اما گرافیک خوب و ایفای نقش بودن بازی باعث می شود تا نتوانید برای دیدن مراحل جدید و صلاح های قوی تر لحظه ای از پشت کامپیوتر خود بلند شوید. معدن تسهیلات لویاتان ۵ توسط نیروهای متخاصم به تاراج رفته و این وظیفه شماست که با اسلحه های مرگباری که می خرید یا به غرامت میگیرید آن ها را از دست دشمن آزاد کنید. در این بازی کامپیوتر تهدید توسط دشمن تنها چیزی است که باید به هر وسیله ای که شده از بین برود. بازی فوق بصورت پرتابل و بدون نیاز به نصب می باشد.

Robokill 2 Portable | Size: 10 MB

 

دانلود با حجم ۱۰ مگابایت | لینک کمکی
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:21 ] [ امین ] [ ]


بازی نبرد مورچه ها – Bug Bits

جنگ در دنیای مورچه ها و حشرات ! اعزام مورچه ها برای جنگ با مورچه ها و حشرات دشمن. بازی Bug Bits بازی جدید و بسیار جالبی است که داستان بازی منحصر به فردی دارد.  در محیط بازی ۴ سوراخ یا همان لانه در ۲ طرف قرار دارد که نیروهای شما و دشمن از لانه ها بیرون می آیند. در مراحل دانه هایی وجود دارد که با به دست آوردن آنها امتیاز میگیرید و با امتیازی که دارید می توانید حشرات و نیروهای جدید برای خود تهیه کنید. در مراحل ابتدایی تنها چند مورچه و حشره وجود دارد اما هر چه پیش میروید تنوع حشرات زیادتر می شود و برای خرید حشرات قوی تر باید امتیاز بیشتری صرف کنید. در هر مرحله از بازی از شما کاری متفاوت خواسته می شود و مراحل شبیه به هم نیستند. مثلا در یک مرحله باید دوست خود را که اسیر شده است از دست دشمن نجات دهید و … در کل سبک بازی سبکی جدید و منحصر به فردی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

Bug Bits | Size: 50 MB

 

دانلود با حجم ۵۰ مگابایت
پسورد فایل: www.3sotdownload.net

[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:20 ] [ امین ] [ ]


نبرد تن به تن تام و جری در بازی Tom and Jerry – Fists of Fury

در بازی Tom and Jerry – Fists of Fury دشمنان قسم خورده یعنی تام و جری در قالب یک بازی کاملا اکشن رو در روی هم قرار میگیرند. البته بعد از طی چند مرحله چندین کاراکترهای آشنای دیگر نیز به بازی اضافه خواهند شد. مکانهایی که برای مبارزه انتخاب شده است مکان هایی از قبیل آشپزخانه، اتاق، حیاط و … میباشد. در این اماکن هر وسیله ای که دم دست باشد از چنگال گرفته تا صندلی و گلدان را به سوی یکدیگر پرتاب میکنند. حجم بازی جذاب Tom and Jerry – Fists of Fury پس از نصب به ۱۵۰ مگابایت میرسد که سایت ۳ سوت دانلود با فشردی سازی حجم این بازی را به کمتر از ۱۰ مگابایت کاهش داده است.

http://dl.3sotdownload.com/dl/89/10/Tom-and-Jerry-Fists-of-Fury-www.3sotdownload.com.jpg

Tom and Jerry – Fists of Fury | Size: 9 MB | Direct Link

 

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۹٫۳۳ مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com

[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:18 ] [ امین ] [ ]


عکس بن10

[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:35 ] [ امین ] [ ]


دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded-SKIDROW برای PC

 

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PC

بازی Deep Black یک بازی سوم شخص اکشن میباشد که محصول اوایل سال ۲۰۱۱ میباشد.این بازی از ترکیب چند داستان علمی‌تخیلی، جاسوسی و ترور ساخته شده است و میتوانید هم سطح بازی Crysis باشد.این بازی منحصر به فرد در زیر آب به وقوع میپوندد که باعث شروع جنگ‌هایی مشود.شما با تکنولوژی و سلاح‌هایی که در اختیار دارید باید با بیوتروریسم مبارزه کنید.گرافیک بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بیشتر سبک بازی است که میتواند نظر گیمر رابخودش جلب کند.استفاده از سلاح‌های فوق پیشرفته و ابزارهای جنگی میتواند از قابلیت‌های این بازی باشد که بسیار مورد توجه قرار میگرد.شما هم اکنون میتوانید این بازی را بصورت مستقیم از پاتوق بچه‌های ایران دانلود کنید.

این نسخه از بازی در تاریخ ۲۰۱۲.۰۳.۰۵ بروز شده است و توسط Skidrow ارائه شده و باگ‌های آن برطرف شده است

به همراه آپدیت V.1.2 جدید و کرک جداگانه برای دانلود

سیستم مورد نیاز:

Operating System: XP / Vista ® / Windows ® ۷
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD
Memory: 1 GB for XP and 2 GB for Vista / 7
Video: ATI Radeon X18000 NVIDIA GeForce 7800
Sound device: compatible with DirectX 9.0c
Hard disk: 8 GB
دانلود به همراه تصاویری از محیط بازی در ادامه مطلب
 

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PCدانلود مستقیم پارت اول | دوم| سوم | چهارم

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PC  حجم فایل :۲.۵۳ گیگابایت

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PCدانلود فقط آپدیت بازی

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PCدانلود فقط کرک بازی

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PC  رمز عبور : www.0098kids.com 


 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PC

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PC

 عکس   دانلود بازی Deep Black 2012 Reloaded SKIDROW برای PC

 

  • بازی کامپیوتر


 

[ شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ امین ] [ ]


دانلود رایگان بازی Sid Meier's Civilization V: GOTY

 دانلود رایگان بازی Sid Meier's Civilization V: GOTY




Updated on 17/03/2012



نام بازی: Sid Meier's Civilization V: GOTY
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

طرفداران سبك استراتژي شايد بيش از صدها ساعت از زندگي خود را وقت بازي كردن سري افسانه اي بازي هاي سيد مير كرده اند.تمدن 5 هم مثل پدران خودش مي تواند ساعت هاي بسياري از عمر شما را بهمراه خوابتان(اگر واقعا مثل من خوره استراتژي داشته باشيد و استاركرافت 2 را دو بار يا بيشتر تمام كرده باشيد)را از شما مي گيرد. اوّلين و تنها مقصد نهايي بازي يك چيز است،بنا كردن تمدّن.بازي به شما يكي از چندين اقوام گوناگون بازي را نشان مي دهد و از شما مي خواهد مي خواهد كه يك رهبر را از بين 18 رهبران بازي انتخاب كنيد.(اگر نسخه مخصوص بازي را تهيّه كرده باشيد يك رهبر ديگر نيز به بازي اضافه مي شود).هر كدام از اقوام بازي يك ويژگي دارند و اين باعث مي شود كه روش بازي كردن شما هم تغيير كند.مثلا،آمريكا مي تواند فواصل دور را مشاهده كند و يا انگليس در زمان قرون وسطي كمان داران ويژه خود را دارد.در بازي چهار راه براي پيروزي وجود دارد.1-سرمايه گذاري روي بخش نظامي و نابود كردن پايتخت ديگر تمدّن ها.2-تمام موارد خواسته شده را براي ساخت سفينه فضايي،در درخت تكنولوژي باز كنيد و به قرون آلفا برويد.3-شما مي توانيد با تمدّن هاي ديگر متخد شويد و بتوانيد در راي گيري ملّت هاي متحد پيروز شويد.4-مي توانيد يك دولت سرشار از سياستمداران و متفكّران تشكيل دهيد و يك پروژه به نام دولت ايده آل را تحقيق كنيد.البتّه اگر بتوانيد بيشترين امتياز را در حالت «نوبت محدود» بدست آوريد باز هم پيروز مي شويد.همچنين منو هاي تو در توي قسمت هاي قبلي،سازمان يافته شده اند و همچنين ديگر تنها اطلاعات مهم برروي صفحه نمايش داده مي شوند. در ضمن ديگر مثل قبل نياز به كليك هاي پي در پي نيست و ديگر سردرگم نمي شويد.اگر مي خواهيد سربازتان را انتخاب كنيد فقط يك كليك كافي است و نيازي به انتخاب گزينه حركت و حمله و... نداريد.البتّه چند ويژگي محبوب از قسمت قبل حذف شده اند كه جاسوسي و معيار دين جزو آنان مي باشند.اما با اين حال جنبه هاي ديگر سري بازگشته اند.مثلا دوباره مي توانيد با مشاوران خود مشورت كنيد و از آن ها نكات خوبي را ياد بگيريد.ديگر لازم نيست براي هر ويزيت پول بدهيد و اگر مشاوره اش كارآمد نبود حرص بخوريد. مدّنپديا يكي از جامع ترين فرهنگنامه هاي موجود در بازي هاست كه نظرم را راجع به اين كه ايتالياپديا فرقه قاتلين 2 عوض كرد و اصلا دايره المعارف فرقه قاتلين 2 پيش تمدن 5 هيچ است.شما همان طور مثل نسخه قبل قادر به ساخت شگفتي هاي جهان از جمله اهرام مصر،باغ هاي معلق بابل،ديوار بزرگ چين و... هستيد كه باعث توليد فرهنگ و رونق به منابع ديگر مي شود.نوار فرهنگ علاوه بر اين كه بر سياست هاي اجتماعي تاثير مي گذارد باعث حذف نوار پر دردسر سياستمداران از قسمت قبل شده است.چيز بسيار مهمي كه ياد ام رفت بگويم اين است كه نقشه از حالت مربّع مانند در آمده و به صورت شش ضلعي قابل رويت است.در مورد نبرد هاي بازي بايد بگويم كه بسيار تاكتيكي تر از قبل شده اند.ديگر شما قادر نيستيد يك ارتش مرگبار از سربازانتان را در يك جا بسيج كنيد(البته نيرو هاي مخصوص و كارگران استثنا هستتند)و بنابراين بايد متناسب با ضعف هاي دشمن ارتش خود را بسازيد و فكر نكنيد كه فقط با سرباز مي توانيد همه جا را اشغال كنيد.البته اشكالات فاحش سري تمدن هنوز هم برجا خود باقي است و مثل يك فيل مي تواند يك تانك را از بين ببرد.اين مشكل را كه منتقدان از آن با نام قاعده سنگ،كاغذ،قيچي ياد مي كنند از اولين بازي از سري تمدن وجود داشته و تا به امروز حل نشده است.
 
ادامه مطلب+Download

[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:36 ] [ امین ] [ ]


دانلودرایگان نسخه ی طلایی بازی DiRT 3: Complete Edition

 

 دانلودرایگان نسخه ی طلایی بازی DiRT 3: Complete Edition


نسخه ی طلایی بازی DiRT 3 برای دو کنسول XBOX 360 , PC

PC : DiRT 3: Complete Edition v.1.2.0.0
XBOX 360 : DiRT 3: Complete Edition



 


نام بازی: DiRT 3: Complete Edition
پلتفورم : PC / Windows/XBOX 360
ژانر: Racing
تاریخ انتشار جهانی 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters Software
مد بازی : single / multiplayer
حمایت توسط : Codemasters Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد



به ترتیب از هر سری از سری بازی های DiRT را به اختصار توضیح می دهم. DiRT 3 عنوان جدیدترین بازی به سبک مسابقه ای میباشد که موعد انتشاراین بازی 24 می سال 2011 میلادی میباشد .این بازی زیبا توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Codemasters Southam ساخته و حمایت شد. شرح بازی DiRT 3 :  شما شاهد بخشی دیگر از جدیدترین سری بازی های مسابقه ای کمپانی نام آشنای Codemasters  میباشید.از دیدگاه Colin McRae بازی زیبای DiRT به عنوان پیش نمایشی از سه سری از بازی های مسابقه ای میباشد .که با نام راننده کشته شده سری مسابقات اسکاتلند عجین شده است!!در مقایسه با سری دوم بازی DiRT از دیدگاه گیمر ها یک سطح افراطی تر شده است.در حقیقت در محیط پیرامون بازی DiRT 3 یک فضای آرام و طبیعی را شاهد هستیم.در این بازی مسابقات رالی توسط FIA سازماندهی می شوند.به وفور تیم های معروف در این بازی دیده می شوند .اگر آشنایی جزئی با این تیم ها داشته باشید می توانید تیم مورد علاقه خود را به راحتی آب خوردن پیدا کنید.در این بازی بیش از صد مسیر مسابقه ای در نظر گرفته شده است !!! جریان مسابقات آن قدر سریع میباشند که گاهی گیمر خود را در منگنه ای می بینید .گرافیک این نسخه از بازی نسبت به نسخه قبلی فوق العاده زیباتر شده است به طوری که گیمر سال 2011 این بازی را به راحتی می پذیرد ...و اما DiRT 2 T این بازی در ادامه ی عنوان قبلی خود Dirt ساخته شده و با توجه به این که عنوان قبلی اش  موفق بوده است  انتظار میرود این بازی هم مورد قبول مخاطبان واقع شود. بازی را شرکت معروفCodemasters می سازد که تا کنون بازی های مسابقه ای خوبی را به دوستداران ارائه کرده است در ضمن نسخه ی PC این بازی در ماه دسامبر وارد بازار می شود. علت این تاخیر برای نسخه ی PC , اضافه کردن  قابلیت ساپورت DirectX 11 و قابلیتهای جدید آن از قبیلardware tessellation - Shader Model 5.0 و ... می باشد. باید به اطلاعتان برسانم که این بازی اولین بازی با قابلیت پشتیبانی از DirectX 11 میباشد . RT اولین عنوان Racing شرکت Codemasters برای این نسل از کنسول ها بوده است که توانسته با گرافیک خیلی خوب  و گیم پلی منحصر به فرد به یکی از بهترین عناوین Racing 2007 تبدیل شود. این شرکت عنوان بهتری هم بعد از ان ارائه کرد (GRID). در سال  2009  هم دوباره  نوبت به DiRT رسیده است. حال Codemasters به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید بازی های Racing چه در عناوین گذشته چه برای عناوین حال حاضر  (DiRT 2) تبدیل شده است .طبق اظهارات  Codemasters مسابقات DiRT 2 هیجان انگیز تر، رقابتی تر و ورزشی تر از نسخه ی قبلی خواهد بود.  بازی در مکان های مختلف انجام میگیرد مانند انگلیس، امریکا، کرواسی، چین، ژاپن، مالزی و ... کشورهایی هستند که در بخش World Tour در این مکان ها بازی خواهید کرد , این بار در DiRT 2 مسابقات علاوه بر جاده های جنگلی، کوهستانی و صحرایی در استادیوم های بزرگ اتومبیل رانی هم برگزار می شوند. این مسیر های در نظر گرفته شده چندان پیمودنشان اسان نیست و با دشواری های زیادی شما را رو به رو خواهند کرد . اتومبیل های DiRT 2 در هفت دسته بندی مجزا تقسیم شده اند و فیزیک اتومبیل ها نیز از فیزیک فوق العاده و کم نظیر که از عناوین GRID و نسخه ی اول DiRT نیز بهتر و کم نقص تر خواهد بود در این نسخه ظاهر شده اند , قابلیت Upgrade نیز در این نسخه بیشتر از نسخه ی اول خودنمایی خواهد کرد...
ادامه مطلب+Download

 

[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:35 ] [ امین ] [ ]


دانلود بازی جدید Resident Evil: Operation Raccoon City

 دانلود بازی جدید Resident Evil: Operation Raccoon City

 
دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare


نسخه ی PC , PS3 به زودی ...


نام بازی: Resident Evil: Operation Raccoon City
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action Adventure
Region: RF
تاریخ انتشار جهانی : 17/03/2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 17/03/2012
تاریخ انتشار در اروپا : 17/03/2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : - - -
حمایت توسط : Slant Six Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Operation Raccoon City جدید ترین عنوان از سری بازی های Resident Evil است که طبق قرار کپکام در دسامبر ۲۰۱۱ منتشر می شود. آخرین نسخه از این سری که بر روی پلتفرم های مطرح (PC/X360/PS3) ساخته شده بود Resident Evil 5 بود که خیلی ها را نا امید. حال که نوبت بازی کردن ماموریت شهر راکون بدون شینجی میکامی و در سبکی دور از سبک منحصرانه ی رزیدنت اویل است چه باید کرد؟ به این بازی امیدوار بود و برای ان لحظه شماری کرد یا با بی میلی و دل سردی نسبت به این عنوان جاه طلبانه کپکام انتقاد کرد؟گفتنی است که Operation Raccoon City نسخه ی ششم این سری نیست و فقط برای لذت بردن به صورت تک نفره و صد البته چند نفره برای علاقه مندان ساخته شده تا ابی اندک بر اتش انتظار انان بریزد. داستان و محل حضور در این بازی شهر معروف راکون می باشد و این نسخه این شهر را در جریان رخداد های رزیدنت اویل ۲ و رزیدنت اویل ۳: نمسیس به تصویر می کشد. شهر راکون توسط ویروس تی که در حقیقت یک سلاح بیولوژیکی است و توسط شرکت آمبرلا ساخته شده است به هرج و مرج کشیده شده و رو به نابودی است. داستان بازی رزیدنت اویل: ماموریت شهر راکون ، بازیباز را به کنترل یکی از شخصیت های گروه U.S.S دعوت می کند ، که پیش از این چنین شخصیت هایی در هیچ یک از نسخه های اصلی وجود نداشته اند و البته در این سری قدرت تغییر دادن داستان نسخه های اصلی را در اختیار دارند! بازیباز همچنین می تواند کنترل یکی از شخصیت های نیرو های ویژه ایالات متحده را نیز بر عهده بگیرد و با گروه U.S.S در پاک سازی اثار به جا مانده از شرکت آمبرلا و کشتن بازماندگانی از این فاجعه زیستی که بر ضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارد می باشد. از شخصیت هایی که در این بازی حضور دارند می توان به شخصیت فوق محبوب شده ی این سری در نسخه های ۲ و ۴ یعنی لیان اس٫کندی اشاره کرد که گویا در این نسخه جدید خبری از درخشش او و به رخ کشیده شدن قدرت شخصیت پردازی شیفته کننده ی ژاپنی ها نیست. البته حضور کلیر ردفیلد دیگر شخصیت معروف این سری در E3 تائید شد. وکتور فردی است که استاد در کشتن بی سر و صدا و مخفیانه است. پروفایل وکتور محرمانه است و حتی هویت اصلی او نیز مخفی است. او در جزیره راکفورت آموزش دیده و هنر مرگبارش را برای اکتشاف گسترش داده. به عنوان یک عامل مخفی، دست آورد هایش در زمین فقط برابر استاد سابقش هانک است. شاید از وکتور بشود به عنوان یک نینجای مدرن نام برد، او در هر زمان در طول بازی میتواند از دیدها پنهان بشود و زامبی و دشمنان رو غافل گیر کند. شاید از وکتور بشود به عنوان یک نینجای مدرن نام برد، او در هر زمان در طول بازی میتواند از دیدها پنهان بشود و زامبی و دشمنان رو غافل گیر کند. میچلا "برتا" اسچنیدر از رنج دادن لذت می برد. او سابقا یک سرباز منضبط بود و پس از یک زندگی عادی ناموفق به عنوان یک شهروند عادی، علاقه اش به کارهای پزشکی باعث شد به آمبرلا بپیوندد. پس از این که آنها مطمئن شدند تجمل برای او اولویتی ندارد توانست عضو Wolfpack شود. برتا فردی با قابلیت های پزشکی است و می تواند سایر افراد را مداوا کند....
دانلود رایگان بازی Resident Evil: Operation Raccoon City به همراه تعدادی یپش نمایش در ادامه مطلب . . .
ادامه مطلب+Download

[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:33 ] [ امین ] [ ]


دانلود مجموع بازی های Medal Of Honor Allied Assault

 


 دانلود مجموع بازی های Medal Of Honor Allied Assault





نام بازی: Medal Of Honor: Trilogy
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter), 3D, 1st Person
تاریخ انتشار جهانی : 2002-2003
تاریخ انتشار در آمریکا : 2002-2003
تاریخ انتشار در اروپا : 2002-2003
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English\
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : EA Los Angeles / TKO Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه فصد معرفی و ارائه سه سری از بهترین بازی های مدال افتخار تحت عنوان های : Medal Of Honor Allied Assault ،Medal Of Honor Allied Assault Spearhead و در نهایت بازی Medal Of Honor Allied Assault Breakthrough را داریم . الگو:Infobox VG series مدال افتخار ( به انگلیسی Medal of Honor ) که به اختصار (MoH) نیز نامیده می شود نام یک سری بازی ویدیویی موفق و محبوب در سبک اکشن اول شخص مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم است ( البته سری جدید این سری که از سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد به جنگ های مدرن می پردازد ) سری ندای وظیفه و همچنین سری برادران در ارتش از این بازی الگوبرداری کردند . تاکنون سیزده قسمت از سری مدال افتخار برای سیستم های مختلف بازی و همچنین ویندوز عرضه شده است . کارگردانی دو قسمت اول این مجمموعه برعهده استیون اسپیلبرگ بوده است ...

دانلود رایگان بازی Medal Of Honor: Trilogy به همراه تعدادی پیش نمایش و ادامه ی نقد در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:30 ] [ امین ] [ ]


دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins

 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins



نام بازی: Rayman Origins
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade
تاریخ انتشار جهانی : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Mar 29, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : - - -
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافيك Rayman Origins يك زيبايي مطلق است. طرح هاي مراحل را خود ميشل آنسل و تيم خبره Ubi Artwork زده اند كه نتيجه، محيط هاي بسيار زيبا و پرجزئيات است. رنگ هاي بسيار شاد، كيفيت عالي محيط و شخصيت ها، انيميشن هاي زيبا و فريم بالا يك اثر هنري جذاب خلق كرده است. به هيچ وجه نمي توان زيبايي گرافيك اين بازي را توصيف كرد و بايد با چشمان خود آن را تجربه كنيد. بازي پر از شخصيت ها و موجودات گوناگون است كه هر كدام صداهاي خاص خود را دارند.
ادامه ی نقد به همراه تصاویری بی شماری از بازی در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download

[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:27 ] [ امین ] [ ]


سال نو مبارک

هر روزتان  نوروز  نوروزتان پیروز

 

[ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:3 ] [ امین ] [ ]


دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning

بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning از آن دسته بازی‌هایی است که خیلی‌ها برای عرضه آن لحظه شماری می‌کنند و منتظر انتشار این بازی زیبا هستند. چندی پیش دموی قابل بازی این شاهکار زیبا را در اختیار شما قرار دادیم. بازی که از نظر گیم پلی،خط داستان،گرافیک و صداگذاری چیزی کم ندارد. شما در این بازی در جنگ‌های بزرگ و هیجان انگیز شرکت میکنید که گیم پلی آن حقیقتا شما را به وجد می‌آورد. ما در اینجا نسخه کامل و نهایی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم و امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

سیستم مور نیاز:
سیستم عامل: Windows XP sp3 / Vista / 7
پردازشگر: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz, AMD Phenom X4 2.6 GHz یا بالاتر
رم: ۴ گیگابایت
افزونه‌های نیازی: DirectX® ۹ و یا جدیدتر
گرافیک: ۱ گیگابایت

دانلود و تصاویری از محیط بازی در ادامه مطلب

 

آموزش : بازی در دو DVD و به صورت فایل‌های ISO میباشد که لازم است آنها را با برنامه‌هایی نظیر Ultra ISO باز کنید و یا آنها را بر روی DVD رایت کرده و اقدام به نصب بازی نمایید.

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning  دانلود قسمت اول | دوم | سوم | چهار | پنج | شش | هفت | هشت | نه | ده

                 یازده | دوازده | سیزده | چهارده | پانزده

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning حجم کلی : ۷.۳ گیگابایت

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning رمز عبور : www.0098kids.com

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning به اشتراک گذاشته شده توسط : پاتوق بچه‌های ایران

 

تصاویری از محیط بازی

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning

 عکس   دانلود نسخه کامل و ریپک بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning

پستهای مرتبط :

[ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:3 ] [ امین ] [ ]